www.menayounan.mam9.com

اهلا بكم في منتديات mena younan albrens شكرا لزياراتكم منتدانا ارجو الاستفادة والاستمتاع { ملحوظة }>>عند تسجيلك بلمنتدي ولم تذهب لتفعيل عضويتك من بريدك الخاص بك سوف يتم تفعيلة من قبل الادارة خلال 24 ساعة او اقل << وللتسجيل بطلريقة اسهل افتح ايميلك علي الفيس بوك ودوس عندنا في منتدانا علي كلمة دخول عبر حسابك في فيس بوك سوف يتم تسجيلك من دون اي تدخل منك وشكرا ^_^

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

www.menayounan.mam9.com

اهلا بكم في منتديات mena younan albrens شكرا لزياراتكم منتدانا ارجو الاستفادة والاستمتاع { ملحوظة }>>عند تسجيلك بلمنتدي ولم تذهب لتفعيل عضويتك من بريدك الخاص بك سوف يتم تفعيلة من قبل الادارة خلال 24 ساعة او اقل << وللتسجيل بطلريقة اسهل افتح ايميلك علي الفيس بوك ودوس عندنا في منتدانا علي كلمة دخول عبر حسابك في فيس بوك سوف يتم تسجيلك من دون اي تدخل منك وشكرا ^_^

www.menayounan.mam9.com

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
www.menayounan.mam9.com

ma$ter hack $y$tem

نكتة طويلة

Admin
    Admin

نكتة طويلة   Empty نكتة طويلة

مُساهمة من طرف Admin الأحد أبريل 10, 2011 11:44 pm

+
    ----
    -واحدة بتتكلم مع صاحبتها بتقولها .... أنا جوزي نساي جدا كل يوم يقولي أنا نسيت مفتاح المكتب ، أنا نسيت مفتاح الشقة......... ردت صاحبتها وقالت لها : طب أنتى أرحم منّي أنا جوزي كل يوم يقول لي أنا شفتك فين قبل كده

مره واحد محمل فراخ وهوه معدي علي كمين سالوه الظابط محمل ايه قالو فراخ يابيه قالو بتاكلهم ايه رد عليه السواق باكلهم علف ودره ام الظابط لا الفراخ مايكلوش علف و دره دول بيكلو لانشون وبسطرمه وراح عملو مخالفه غالسواق بعد مامشي جه عالكمين التاني فالظابط بيسالو محمل ايه قالو فراخ يا باشا قالو بتاكلهم ايه قالو لانشون و بسطرمه قالو ازاي الفراخ بتاكل دره وعلف مش لانشون وبسطرمه وراح عملو مخا لفه وبعد السواق مامشي وجه عالكمين التالت فالظابط بيسالو محمل ايه يا اسطي قالو فراخ يا باشا قلو بتاكلهم ايه بص يا باشا انا بدي كل فرخه نص جنيه وهيه تاكل اللي علي مزجها

مرة واحد غبي ماشى فى الشارع قال يارب يااااارب احط ايدى في جيبى الاقى 10جنيه يااااارب، حط ايده في جيبه لاقاه مخروم رجع يدور عليها لتكون وقعت

صعيدى شاف فى الجرايد حادثه واحد فى امريكا قتل مراته ودفنها تحت
    السرير والبوليس الأمريكى لم يكتشف ذلك الا بعد 25 سنه قام قال لنفسه
    يبقى انا لو عملت كده البوليس عندنا مش حيكتشف ابداً راح فعلاً قاتل
    مراته وحفر تحت السرير وحطها مفيش ربع ساعه والبوليس
    قبض عليه فتعجب قوى وسأل الظابط انتم ازاى كشفتم الجريمه بسرعه قوى
    كده ده فى امريكا ماكتشفوهاش الا بعد 25 سنه رد
    عليه الظابط اصل فى امريكا الراجل كان ساكن فى الدور الأرضى وأنت ساكن
    فى الدور الخامس

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة مارس 29, 2024 2:38 am